Planeta Obrazu Logo Fujifilm

Krzysztof Powolny, Central Eastern Europe Region Business Domain Director

Krzysztof Powolny

Krzysztof Powolny rozpoczynał swoją karierę zawodową prowadząc z sukcesami samodzielne przedsięwzięcia biznesowe. Następnie rozpoczął współpracę z wchodzącą wtedy na Polski rynek firmą farmaceutyczną Pfizer. Z Pfizer był związany przez 8 lat przechodząc po kolei przez wszystkie szczeble kariery, od stanowiska Przedstawiciela Medycznego poprzez Kierownika Produktu aż po pozycję Kierownika ds. Rozwoju Biznesu. W tym czasie miał okazję poznać tajniki zarządzania i marketingu. Był odpowiedzialny za zarządzanie produktami promowanymi przez zespoły liczące kilkadziesiąt osób tworząc innowacyjne kampania marketingowe. Jako Kierownik ds. Rozwoju Biznesu zarządzał portfolio 80 produktów, dla których poszukiwał partnerów do promocji i kierował współpracą z innymi firmami. Z sukcesami znajdującymi odzwierciedlenie w zyskach firmy, kreował i wdrażał strategie marketingowe powierzonych mu marek. Brał udział w dwóch integracjach struktur firmy Pfizer, które miały miejsce po przejęciach konkurentów. W tym czasie firma Pfizer z miejsca w czwartej dziesiątce firm farmaceutycznych w Polsce, osiągnęła miejsce w pierwszej piątce.

Działając jako niezależny konsultant realizował projekty biznesowe polegające na tworzeniu działów sprzedaży i kampanii marketingowych. Do jego klientów należały agencje reklamowe, grupy medialne oraz towarzystwa lekarskie.

W roku 2004 Krzysztof Powolny objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Fujifilm Polska. Było to duże wyzwanie i jednocześnie wielki sukces. Miał on szansę opracować i wdrożyć sprzedażową i marketingową strategię firmy, wprowadzić zmiany w strukturze firmy i strategii zarządzania personelem, dzięki czemu polski oddział Fujifilm stał się rentowny. Powolny stworzył efektywny i dynamiczny zespół specjalistów, których inspiruje pokazując im innowacyjne i niekonwencjonalne rozwiązania marketingowe. Dzięki jego pomysłom i zaangażowaniu, sprzedaż produktów Fujifilm rośnie z roku na rok, a firma osiągnęła pozycję rynkowego lidera. W roku 2010 objął stanowisko Dyrektora Regionu Europy Centralno-Środkowej będąc odpowiedzialny za Polskę, Czechy i Słowację.

Sukcesy zawdzięcza koncentracji na celu i wytrwałemu dążeniu do jego realizacji oraz kreatywnemu podejściu do wszystkich zagadnień. W zarządzaniu inspiruje go Leonardo da Vinci, Niccolo Machiavelli i Mahatma Ghandi.

Oprócz wyższych studiów magisterskich, ukończył Podyplomowe Studium Marketingu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studia MBA organizowane przez The Nottingham Trent University i Akademię Ekonomiczną w Poznaniu. Obecnie przygotowuje pracę doktorską na temat marketingu społecznościowego.

Prywatnie dużo podróżuje i fotografuje. Pasjonuje się sztukami walki, które w przeszłości uprawiał. Prowadzi bardzo aktywny tryb życia osobiście reprezentując firmę w sponsorowanych przez nią imprezach: maratonach MTB, zawodach windsurfingowych i narciarskich. Sukcesy świętuje w gronie najbliższych z lampką porto w dłoni.

powrót